Torsdag 4 Mars !

Snart är torsdagen slut och det blir helg :) Är ledig imorgon, min lärare är sjuk igen så inställd samhäll.

Haft en underbar dag. Hade matte prov innan idag som känndes hur bra som helst, sen gick jag hem och tog det lugnt kolla lite One Tree Hill och snacka med Jessica. Vid kvart över fem va det dags för mig att träna mitt första spinningpass med Josse . Det var faktiskt ganska kul men så jävla jobbigt. Trodde nästan jag skulle kräkas när passet var klart. Men det betyder bara att man verkligen har tränat. Och självklart blir det mer spinning nästa vecka. När vi tränat klart körde vi hem och duschade sen körde vi till Svalöv för att kolla när Snutt spelade fotboll. Dom spelade bra och det slutade 3-3 :) Körde sen hem till Snutt, och det blev en massa snack och planering av vår fredagskväll. Kommer bli så kul. :)

Nu sitter jag här och har precis snackat en timme med Jessica :) Och nu blir det One Tree Hill innan jag ska gå in och lägga mig bredvid min sovande sambo.

<3<3<3<3<3<3


Kommentarer
Postat av: Elle

Vill också gå ut!

2010-03-05 @ 10:36:42
URL: http://aseaa.blogg.se/
Postat av: Johanna

Kärlek! <3

2010-03-05 @ 12:09:48
Postat av: Josse

Vilken mysig bild !!

Massa kärlek <3

2010-03-06 @ 21:21:06
URL: http://zand3r.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0