Söndag 7 Mars !

Har haft en underbar helg, specielt min fredag :)

Började fredagen med att kolla våra bästa år sen börja plugga på mitt uppdrag. Tog 1 timme sen va jag klar. Körde sen till älskade Elle, blev en lång promenad och massa snack. :) Körde hem vid 5 tiden och käka något snabbt sen kom min snutt och hämtade mig. Vi skulle till Center Syd för att handla på systemet sen köra och hämta Josse på hennes jobb i Malmö. När vi kom hem till Johanna börja hon på middagen och jag hoppa in i duschen. Det blev god kycklinggryta. Gjorde oss sen iordning och började dricka. Hade en riktigt rolig kväll med töserna på tages. Måste göras om snart :)

Lördagen vakna jag halv 10, blev inte så många timmars sömn. Blev att jag snacka med Jessica en stund sen käka jag frukost. Somna sen på soffan till One Tree Hill. Vid 5 tiden körde vi till Pappa och Monica som hade kalas. Det bjöds på smörgåstårta och kakor. Kollade på Andra Chansen och hade trevligt.

Idag har jag mest tränat. Vid 12 blev det ett step pass. Körde sen och handlade sen in till Snutt och Fille en runda. Käka lite pasta och snacka lite innan vi skulle tillbaka till friskis för ett dans pass. Körde en halv timme men vi tyckte inte det var kul så vi gick ut och körde lite på gymmet istället. Sen har jag bara tagit det lugnt hela kvällen. Ska snart in och kasta mig i sängen och kolla på tv.

Hoppas ni med har haft en trevlig helg.


Kommentarer
Postat av: Elle

Blev de tjejmiddag nästa helg?

2010-03-08 @ 22:03:28
URL: http://aseaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fler fredagar som denna tycker jag vi ska ha!!

älskar dig! <3

2010-03-09 @ 13:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0