....

Underbart väder och jag är på ett bra humör. Har tagit tag i städningen här hemma innan och nu har jag precis kommit hem efter en runda på gymmet.

Idag känns allt lite bättre, men det känns fortfarande helt hopplös och man känner sig så jävla hjälplös. När fan ska det få bli bra, tycker det är den ena saken efter den andra. Nu är vi väldigt ovetande, men hoppas att vi får bra svar inom några veckor. Jag hade kunnat sjuta den där jävla doktorn som har get oss helt fel diagnos från början och nu mer än två veckor efter är det fan den diagnosen som han sa att det absolut inte va. Han ska absolut bli anmäld för så får det fan inte gå till.. 

Jag är glad att jag har så underbara vänner,familj och framför allt den bästa sambon av dom alla som verkligen finns där för mig när det är som jobbigast. Jag ÄLSKAR er ALLA för det. Ni är GULD för mig, hade inte klarart av allt om jag inte hade haft er vid min sida, jag hade gett upp för länge sen <3

Utan dig hade jag inte klarat av alla dessa jobbiga motgångar som kommit under de senaste året. Du är ljuset för mig. Du får mig alltid att må bra, <3
Jag älskar dig Gustav Hansen .


Kommentarer
Postat av: Elle

hur e det med honom? =(

2010-05-05 @ 21:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0