Måndag!

God Morgon!

Idag kommer min dag bestå av att plugga precis som alla andra dagar denna veckan. Är arg på mig själv för att jag var så lat förra veckan och inte alls kände för att göra någonting. Kände mig inte helt hundra, vet inte vad det va. Men nu känns allt mycket bättre och jag har energin tillbaka för pluggandet.

Helgen har varit underbar, i fredes fick jag träffa pappa och Monica vi hjälpte dom med att köra och handla sen fixa vi en sak med resan, vi boka om vårat hotell så nu ska vi till ett annat hotell med all inclusive :) På kvällen åkte vi hem till Gina med min syster. Käka lite hemmalagad  pizza och drack :) Blev melodifestival spel och vi töser vann :)

På lördagen när vi vakna fixa vi Fasters och Rolfs present sen körde vi och käka frukost hos pappa och Monica " Vi hade sovit i deras lägenhet på natten" Sen va det bara att sätta igång med att plugga. Vid 4 tiden körde vi till Svedala för kalas :) Jätte roligt att få träffa släkten igen. Blev bjudna på god mat och efterrätt :) Va hemma i Landskona vid 9 igen då cyckla vi hem till Johanna och Fille blev lite fotboll sen stack vi hem till Robin där det va lite fest. En jätte trevlig kväll blev det. =) Igår va vi mest hemma, en runda hos svärföräldrarna blev det.

Tänkte bjuda på lite bilder på vårt nya hotell .

 





Kommentarer
Postat av: Egon

Det ser ju helt underbart ut :) Är inte ett dugg avundsjuk. Inte alls. Haha. Om du har tid senare ikväll får du gärna ringa. Jag är hemma :) Puss

2010-05-24 @ 11:27:13
URL: http://justanotherbasketcase.blogg.se/
Postat av: Egon

Tyvärr så gick han inte med på det. Tro mig, jag har redan försökt. Han var en riktig Egon och tyckte att jag gott kunde gå där utan att köpa nånting. Min pojkvän är inte lika givmild som din, haha

2010-05-24 @ 13:47:18
URL: http://justanotherbasketcase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0