Resan Bokad :)

Nu är resan bokad :) Den 27 Augusti är vi 6 personer som tar flyget från kastrup till Tunisien. Det ska bli så sjukt roligt och åka iväg med vännerna. Är där någon annan som ångrar sig och vill följa med så är det bara att boka ;)
Kommer bli en helt underbar resa.

3 bilder från där vi ska vara ett från hotellet och 2 från stranden :)






Ser inte allt bara så underbart ut , kolla på stranden och det klara vattnet :) Jag längtar.


Har precis tagit en dusch, så ska snart göra mig klar för att köra till Pappa i Malmö. Vi ska hjälpa dom att handla sen ligga och njuta i solen. Ikväll ska vi festa lite med min syster, ska bli sjukt trevligt. Så vi stannar i Malmö inatt sen imorgon ska vi till min Faster och Rolf och fira dom :) Ska bli kul och träffa alla det var ett tag sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0