Tisdag !

Idag har jag äntligen skrivit sista nationella provet i matte och det kändes ganska bra. Nu hoppas jag på att jag får ett Godkänt :) Han går ju även på dom gamla proven så det ska nog inte vara några problem.

Men skönt att det är över nu. Nu är det bara att sikta framåt på samhälls provet som är på fredag. Det blir plugg hela dagen idag. Har redan pluggat lite men tog en liten paus och hoppade in i duschen så nu ska jag snart sätta mig med bökerna igen..

Igår va min Syster,Gina och lille Isak på besök. Vi käka varmamackor och kollade Malmö FF - Brommapojkarna. 3 Underbara poäng till Malmö. Tyvärr är det ett  långt uppehåll nu för fotbolls Vm. Lite tråkigt. Men guldet ska hem till Malmö igen :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0