Torsdag!

Blev väckt kl 8 imorse av att vår kära granne ringde på dörren. Hon vill klaga och säga att vi låter för mycket, hon hade inte kunnat sova inatt för att när hon gick och la sig kl halv 11 så förde vi för mycket liv. Konstigt tycker vi, då jag gick och la mig halv 10 och Gustav kom in halv 12. Vi berättade även för henne att vi med hör folk och att det låter som dom. Hon säger med att vi flyttar möbler så sa jag, Okej för det första så kan vi inte möblera vår lägenhet mer än på detta sätt vi har och för det andra borde det inte vara grannen under oss som hör om vi flyttar möbler och inte ni som bor över ? Då blev hon tyst. Sen frågade jag om dom hade hört oss mycket för två veckor sen, hon bara JA, så sa jag konstigt för vi va på Rhodos hela veckan så då måste det uppenbart vara någon annan ni hör. Jag hoppas verkligen att dom fattar nu att det inte är vi som låter. Jag börjar undra om dom hör i syne eller ha inre röster. Och att dom inte tänker på att dom själv låter, vi bor i ett hyres hus för fan. Det är lyhört här och klarar man inte av det, nä då får man fan flytta !

Äntligen är det sista dagen innan mitt samhälls prov, jag är så jävla trött på den boken nu så jag kan kräka. Ska bli så skönt att få skriva provet imorgon sen slippa tänka på det mer. Jag har pluggat hela denna veckan och skulle det inte gå vägen så vet jag ialla fall att jag har gjort vad jag har kunnat. Jag kämpar ! Men jag ska fan klara det !

Jag längtar till lördag då det är PARTY med mina underbara flickor :)





Kommentarer
Postat av: Elle

Var ska ni partaya?

2010-05-27 @ 14:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0