Torsdag

Sitter här och väntar på att tiden ska gå så jag kan cykla till skolan och ha 1 timmes matte lektion. Slutar kvart över 1 och då håller jag helg. Är ledig imorgon :)

Igår träffade jag mina älskade flickor, Johanna,Josse och Anna. Riktigt mysigt och få prata och umgås med töserna. När jag kom hem va Bobba och Thrana här. Blev massa rese tittade. Nu ska vi bara bestämma oss för hotell och sen boka. =)

När jag kommer hem sen måste jag sätta igång med att plugga direkt, jag har så mycket att göra men har inte ork till det. Jag hoppas jag snart hittar glöden igen så jag får den energin jag behöver till skolan. Det är ju inte långt kvar nu så det är bara att stå ut. Solen tittar ju fram och den ger mig energi :)

Bjuder på en bild från Rhodos :)


Kommentarer
Postat av: Elle

Vem blir det på resan nu då? =)

2010-05-20 @ 12:25:00
URL: http://aseaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0