Fixar dag !

Blev aldrig att vi körde hem till lägenheten idag. Men fixade hela ovanvåningen gjorde vi, och det blev så fint :) Är riktigt nöjd. Alla saker är uppackade och golvet är lagt i garderoben. Nu behöver vi bara lite hyllor och en dörr sen är där helt klart. Men det kommer med tiden. Vi kan ju använda garderoben ändå.

Blev att jag körde en runda till Snutt där Jenny och Fille oxå va. Blev lite grillad och mycket snack =) Åkte sen med Johanna när hon skulle lämna Jenny i Svalöv så nu fick vi se hur hon bor med.

Har precis kollat Ensam mamma söker och nu tänkte jag slå på en film. Min älskling har redan somnat. Men jag är inte trött men det gör inget för har sovmorgon imorgon :D


Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0