Fredag !

Äntligen helg :)

Denna helgen kommer inte blir så spännande. Plugg hela helgen. Har företagsekonomi prov på tisdag. Imorgon blir det upp i tid, måste köra iväg en runda till väla för att byta min jacka. Jag är inte riktigt nöjd med längden, jag tycker den är lite för kort. Vilket är sjukt synd för jag älskar hur den ser ur. Får hoppas jag hittar en ny fin röd jacka. Sen blir det hem och plugga innan vi ska hem till Eva och Henrik för middag sen hem igen och fortsätta plugga.

Veckan har gått fort. I tisdes blev det mys i Saxstorp med töserna. Nu torsdag och fredag har det varit praktik som vanligt :) Och nu ikväll käka vi middag hos Eva och Henrik. Nu väntar jag på att idol ska börja igen sen blir det sängen för min del. Är sjukt trött.

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0