Länge sen !

Har tillbringat denna helgen i Trelleborg hemma hos min mamma :)

Har varit kalas för mamma som fyllde år i fredes, har varit och shoppat med mamma och kusin. Och snart kommer Jessica och hämtar mig för lite shopping med henne. Senare i eftermiddag ska vi hämta pappa i Malmö sen blir det derby. TFF-MFF :) Hoppas såklart på 3 poäng så vi ökar lednigen med 3 poäng då HIF förloraade sin match igår :)

Va ett tag sen jag skrev, har inte riktigt orkat. Förra helgen hade vi töser en myskväll hemma hos Anna med god middag och mycket skratt precis som det ska vara. På söndagen kom Anna och hämtade mig så körde vi och kollade på när Johanna spelade match och säkrade sin serieseger. :D

I veckan har det som vanligt varit skolan och praktik. Jag älskar min praktik. Trivs där så bra. :)

Nu ska jag hoppa in i duchen !


Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0