Lördag !

Veckorna springer iväg, men jag tror det är för att jag trivs så bra med skolan och framförallt min praktikplats. Jag känner att jag verkligen har hittat rätt nu. Det är detta jag vill göra. :) Den känslan har jag verkligen inte haft på länge. Jag bara älskar det :) Har verkligen skit roligt i skolan, underbara människor som jag går med. Och på min praktikplats så känner jag mig som en anställd. Får verkligen göra allt där, och det är inte skit jobb som många tror att man får göra när man är ute på praktik. Utan jag får verkligen lära mig hur allt går till i en butik.

Idag har jag och Gus varit ute på shoppingrunda på Ikea. Fick inhandlat ett nytt badrumsskåp till toan här nere. Sen fick vi hem lite annat smått och gott. Äntligen fick jag min fårskinnsmatta :) Den är så fin. Körde även in en runda på K-Rauta och handlade golv till garderoben, så när det är lagt är det bara att börja sätta in saker där. Bara dörr som ska inhandlas med och det kommer nog nu i dagarna.

I tisdes fick vi även handlat en ny tvättmaskin. Så nu kan vi äntligen tvätta mer än 3kg tvätt åt gången. Haha. Vår gamla tvättmaskin hade några år på nacken.

Nä nu tänkte jag att jag skulle städa lite här hemma. :)

Tror minsann att vi får lite besök här idag :D

Puss och Kram


Älskling och jag i Tunisien :



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0