Plugg lördag !

Nu ger jag upp pluggandet för ikväll, tänkte snart inta sängen. Är sjukt trött !

Imorgon ska jag åka till Pappi på kvällen och sova där :) Vi ska ha en Pappa-Dotter kväll :) Sen på måndag ska jag ju till syster Jenny och fixa håret sen hjälpa pappa med lite saker sen ska vi ju gå på fotboll. :D

Hatar att pappa eller mamma brukar fråga oss om vi kan hjälpa dom eller komma och hälsa på just dom helgerna vi har uppbokade. Och vi som inte har så många helger uppbokade.. Nu ringde pappa och fråga om inte vi kunde komma på lördag och hjälpa han i kolonin sen sova över och spela lite kort och så. Det lät så mysigt, men vi ska ju fira Josse som fyller 20 :D

Min älskade pappa känner sig lite ensam just nu för frugan är bort rest i två veckor. Så istället för nästa lördag så överaskade jag honom med att jag kommer imorgon istället och han blev så glad :D

Det suger att sitta och plugga en lördagskväll när man vet att Jessica och tjejerna sitter hemma hos henne och har tjejmiddag som jag mer än gärna hade velat vara på. Inte ofta vi träffas. Sen va det även fest hos fina Anna idag som jag oxå velat vara på. Men skolan går ju faktiskt före.

Nä nu blir det faktiskt snart sängen så jag kan komma upp i tid imorgon för att plugga. Vill ju inte behöva sitta hos pappa och plugga !

Hoppas ni alla har en roligare lördag än vad jag och min älskade sambo har haft som båda har suttit ner grävda i skolböckerna !


Puss och Kram
Pappi <3

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja du suger. Men vi drack och dansade för dig med ;)

2010-10-17 @ 17:17:41
URL: http://jinx.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0