Tisdag !

Vaknade imorse med en förkylning som kommit under natten och en hals som värker. Kändes inte så bra med tanken på att jag hade prov nu imorse. Men det gick, fick sitta och snörvla lite, men provet blev gjort och det kändes bra. Resultatet får vi nästa tisdag eller onsdag !

Fotbollen igår gick inte så bra. Dom spelade verkligen inte bra. Förstår inte varför dom inte kan spela bra efter ett uppehåll. Men dom ligger fortfarande 1 i tabellen med målskillnad. I med och motgång tillsammans <3 Dom tar 3 poäng nästa match ;)

Hade annars en bra dag med pappa igår :) Fick fixat mitt hår och det blev jag nöjd med. Äntligen är utväxten borta..

mår inte så bra nu, men får kämpa  mig igenom eftermiddagen. Sen blir det hem till soffan :)


Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0