Måndag!

Har precis pluggat klart så tänkte inta sängen bredvid min älskling !

Måste dock först kolla hur det går för min dator, håller på att formatera den men den vill inte riktigt som vi vill.

Idag har jag varit i skolan från 9-16. Bara varit genomgång av uppgifter hela dagen. Riktigt drygt. Man blir helt slut i huvudet av att lyssna så länge. Så imorgon hoppas jag på mer uppgifter och inte så mycket prat.

När jag kom hem slängde jag mig i soffan sen har jag degat där ikväll framför alla program jag följer. Blir mer och mer sugen på att dra till Ullared när man ser programet. Men har jag tur blir det nog en trip upp dit under hösten :)

Nu ska jag gå och göra mig klar för sängen.

Puss och Godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0