Onsdag och Derby :)

Dagen vi har väntat på är äntligen här :) Dagen då Swedbank Stadion kommer vara fullsat och Malmö FF tar emot Helsingborg ! Jag längtar till ikväll, direkt efter skolan ska jag hem till min pappa och Monica som bjuder på Taco sen ska jag och min pappa köra till Matchen. Vilket tryck där kommer vara ikväll. Åhhh vad jag längtar.

Men först måste man ta sig igenom en lång skoldag, men sista för denna veckan för imorgon börjar min praktik. Det ska bli väldigt kul och få komma ut och testa att jobba i butik. Ser fram emot det !


Nä nu kommer snart Sofie och vi måste bege oss till skolan. Men ha en underbar dag för det kommer jag ha :)

Pussar och Kramar

Vi brinner för vårt lag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0