Onsdag!

Jag hade bara velat stänga av min klocka imorse och fortsatt sova, vet i fan vad det är med mig denna vecka. Är as trött på mornarna fast jag går och lägger mig i tid och jag är riktigt trött på eftermiddagarna när jag kommer hem från skolan så jag inte orkar göra något. Hade verkligen behövt ta tag i tvätten och lite annat här hemma. Men men, den springer ju inte ifrån mig !

Idag ska vi förhoppningsvis har visning på vår lägenhet, paret som vill kolla skulle höra av sig idag. Så måste ha med mig damsugarn in till stan idag så vi kan städa bort allt damm innan dom kommer. Så idag tar jag bilen till skolan. Har denna veckan börjat med att åka buss till och från skolan. Inte alls jobbigt att åka dit på morgonen jobbigare att åka hem för den tar ju längre tid än om jag hade kört.. Haha. Man blir bekväm med bil och körkort !

Mitten på veckan och det betyder att det snart är dags för praktik i två dagar, ser fram emot det oc hoppas på lite mer kunder än förra veckan :)

Helgen som gick va jag ute och skakade rumpa med mina underbara flickor, först förfest hos Saa sen tages. I lördes kom Elle,Petter,Johanna och Fille hit och umgicks lite. Väldigt trevligt. Helgen som kommer ska vara lugn, hoppas på en shoppingtur och fotboll på söndag för att se Johannas sista hemmamatch.


Nu måste jag fixa mig innan jag ska köra ! Ha en bra dag !

Pussar och Kramar

Kommentarer
Postat av: Egon

Så kände jag också förra veckan. Jag var trött varje dag och veckan var aslång. Den tog verkligen aldrig slut :S



Men vi kanske kan höras ikväll? Jag är helt ledig idag :)



Puss

2010-09-22 @ 10:19:13
URL: http://justanotherbasketcase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0