Söndag 5 September !

I fredes kom vi hem efter en underbar vecka i Tunisien. Vi hade ca 35 grader varje dag. Blev mycket bad,sol och shopping. Vi hade verkligen det skönt där nere. Fast det är ganska skönt att vara hemma igen. Borta bra men hemma bäst.

Tyvärr började min magkatarr att göra ont igår morse. Så har fått börja på tabletterna igen. Börjar kännas bättre nu. Även magont igår åkte jag in till Johanna och Fille och umgicks lite. Dom andra satt och drack och blev lite runda under fötterna själv satt man och skrattade med och åt dom ;) Hade en riktigt trevlig kväll igår.

Idag har jag en hemma dag, vill ta det lugnt så inte magen blir värre. Ska ju till skolan imorgon :). Tvättmaskinen går för fullt här hemma och brasan är tänd. Va och shoppade en runda på center syd igår, blev en skinjacka till mig som jag kan ha nu i höst, och morgonrockar till både mig och Gus. Det är ju ett måste att ha när man bor i hus.

Kommentarer
Postat av: Elle

Har mi redan börjar elda? Dålig isolering?

2010-09-07 @ 07:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0