Söndag !

Nu har jag tvättat en maskin tvätt, plockat undan här hemma och duchat. Så nu är jag redo för att bli hämtat för att åka och se Johanna spela fotboll. Hann tyvärr inte plugga, men det gör jag när jag kommer hem.

Igår hade jag en riktigt rolig kväll hemma hos Johanna med Jenny,Angelika och Sara. Det blev sjukt mycket skratt och galenskaper. Bara att gå in på facebook och kolla videoklippen vi har lagt upp. Johanna bjöd även på köttbullar och äppelpaj som va sjukt gott. <3

I helgen har jag även sett en film som jag kan varmt rekomendera till alla. The Last Song är en sjukt bra film. Kan bara säga Se Den :)

Nu måste jag göra det sista innan Ann-Marlen,Jenny och Angelika är här för att hämta upp mig.


Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0