Torsdag!

Idag har jag fixat praktikplats till mig som jag ska ha under hösten. Torsdagar och fredagar kommer jag att befinna mig på City Leksaker i Landskrona. Det ska bli väldigt kul, ser framemot att få lära mig massor av att jobba där. dom verkar jättetrevliga och väldigt hjälpsamma. Jag börjar min praktik nästa torsdag.

Min mage börjar bli bättre, idag är första dagen som jag inte haft jätta ont! Börjar undra om det var en väldigt jobbig magkatarr som jag haft eller om det var en bakterie i magen som har försvinnit av sig själv.

Åhhh vad jag längtar till onsdag, tror inte jag berättat att jag och min pappa har fått biljetter till MFF-HIF :D

Nu är det snart helg igen, jag fick ju helg idag. Är ledig imorgon. Får se vad helgen har att erbjuda. Blir ialla fall en helg utan alkohol.

Nu ska jag gå och fixa middagen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0