Vilken Match !

Gud vilken match det var i onsdes, och helt underbar stämning. Man såg direkt vilket lag som är guldlaget iår, som Malmö spelade ut Helsingborg. Det var en enorm känsla att stå där på stadion med det trycket där va. Det slår dock inte SM-Guldet 04 men det ligger precis där efter :D

Det är Tyst,Det är sorg, I Helsingborg :D



Igår började jag min praktik, och det gick hur bra som helst. Jag fick göra lite av varje.  Jag tror jag kommer trivas bra där under hösten.

Idag är det fredag och äntligen snart helg, idag blir det lite dricka med töserna =) Blir en runda på stan sen får vi se vad som händer. Men roligt med lite party. Annars i helgen har vi inget planerat. Plugg och lite städ av både hus och lägenhet står på schemat.


Ha en underbar fredag mina vänner !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0